Conditions générales de vente

GENEL SATIŞ KOŞULLARI

SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda satış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.

Satış Sözleşmesi

SKINEOV ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda Satış Sözleşmesidir.

Madde- 1

İs bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

Madde- 2

 Satıcı Bilgileri

Skineov Tekstil San. Ve Tic. Ltd Şti

Madde- 3

 Alıcı Bilgileri

Tüm üyeler: Skineov Tekstil San. Ve Tic. Ltd Şti firmasının e-ticaret mağazası Skin’up Türkiye’ye üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).

Madde- 4

 Sözleşme Konusu ve Ürün Bilgileri

Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme şekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden değişiklik gösterebilmektedir.

Madde- 5

 Genel Bilgiler

5.1- ALICI, Madde 4’te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.  

 5.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak koşulu ile her bir ürün için alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde alıcı veya gösterdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.

5.3- Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.4 " SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

5.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için is bu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanmış olması ve satış bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme sekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.6- Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini

SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satış sözleşmesinde belirttiği kişi veya kuruma teslim edilmiş olan ürünü 3 işgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadır. Böyle bir durumda nakliye giderleri alıcıya aittir.

 5.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alıcı siparişinin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde alıcıya ait kredi kartı fişinin iptali ve ilgili tutarın alıcının hesabına iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girişimde bulunur ve yapılan işlem elektronik posta aracılığı ile ALICI ya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.8- ALICI ve/veya ALICI nın teslimat yapılması istediği kişi ve/veya kurumlara teslim edilmiş olan ürünlerin arızalı veya bozuk olması durumunda, gerekli onarım işleminin yapılması için ilgili ürün veya ürünler SATICI ya, ALICI tarafının teslim aldığı tarihten başlayarak 7 gün içinde gönderebilir ve nakliye giderleri SATICI tarafından karşılanır. Böyle bir durumda 7 günlük sürenin dolması halinde, ALICI teslim almış olduğu ürünü ilgili kargo ücretini ödeyerek satıcıya ulaştırmalıdır.

 5.9- Is bu sözleşme, alıcı tarafından elektronik olarak onaylandıktan (üyelik gerçekleştirildikten sonra) siparis@yamunakorse.com adresine ulaştırıldıktan sonra geçerlilik kazanır.

 Madde- 6

Cayma Hakkı  

Alıcı, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren yedi (14) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkinin kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI ya faks veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün 7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. Bu hakkin kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen ürünün SATICI ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedelinin ALICI nın kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Satış faturasının aslinin gönderilmemesi durumunda katma değer vergisi ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilmez. Cayma hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI ya aittir. Ayrıca, iç giyim alt parçaları, mayolar ALICI ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, niteliği itibari ile iade edilemeyecek ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

Alıcı, kombin kampanyası adı ya da kurgusu içerisinde yer alan birden fazla ürünü kampanyalı satın alıp, aldığı ürünlerden sadece bir adedini iade edemez. Eğer iade etmek istiyorsa kombin kampanya kapsamında aldığı tüm ürünleri iade olarak göndermelidir. Kombin kampanyasında tekli ürün iade gönderimi bulunmamaktadır.  

Madde- 7

 Yetkili Mahkeme

İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI nın veya SATICI nın yerleşim yerindeki TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparişin elektronik ortamda onaylanması durumunda, ALICI iş bu sözleşmenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.

 

 

Teslimat Koşulları 

 Siparişleriniz, onaylandıktan sonra 1 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin Firmaya uzaklığına göre de kargo şirketi, kargoya bağlı herhangi bir aksi durum olmadığı sürece,1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Satın aldığınız ürünler bir teyit e-postası ile tarafınıza bildirilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir.

Havale/EFT ödemelerinizde sipariş ismi ile ödeme isminiz aynı değil ise onaylanma süreci gecikebilmektedir, bu durumları ortadan kaldırmak için sipariş numarasını ödeme yaptığınızda açıklama kısmına eklemeniz gerekmektedir.

Skin’up online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkânı tanır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir bu durumda;

Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

 

Ürün İade ve Değişim Koşulları 

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün cayma hakkı kullanılması için teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde fatura arkasında yer alan iade adresimize ulaştırılmış olması gerekmektedir. Bu çerçevede ürünler zarar görmüş, bozulmuş, solmuş, tahrip olmuş veya yıpranmış (ürünü deneme amaçlı kullanım dışında) olmamalı, etiketleri sağlam ve eksiksiz halde olmalıdır. Ürün kullanılmış ve kullanıma bağlı olarak kat izi oluşmuş, parfüm veya ter kokusu sinmiş, etiketi koparılmış, faturası olmayan ürünün iadesi yapılamaz.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Kapıda ödeme siparişlerde, kapıda ödeme hizmet bedelinin iadesi yapılamamaktadır.

Alıcı, kombin kampanyası adı ya da kurgusu içerisinde yer alan birden fazla ürünü kampanyalı satın alıp, aldığı ürünlerden sadece bir adedini iade edemez. Eğer iade etmek istiyorsa kombin kampanya kapsamında aldığı tüm ürünleri iade olarak göndermelidir. Kombin kampanyasında tekli ürün iade gönderimi bulunmamaktadır.  

Değişim için ürünün küçük veya büyük olması durumunda kullanım kılavuzunu detaylı okuyup doğru kapanma sürecini gerçekleştirdiğinizden emin olmalısınız. Bundan sonra fatura arkasındaki ilgili boşlukları doldurup MNG KARGO ile ücretsiz tarafımıza iletebilirsiniz. Firmamıza ulaşan tüm değişim kargoları 3 (üç) iş günü içerisinde değişimleri sağlanıp size kargo ücretli olarak yollanır. İade koşullarında yazan bütün koşulların sağlanmış olması değişimde de beklenmektedir.

İç çamaşırı statüsündeki ürünlerin değişim ve iadeleri hijyen sebepleriyle mümkün değildir.

İade Adresi:

Ürün iade ve değişimlerinde ürünlerinizi aşağıdaki adrese göndermelisiniz:

Business İstanbul Plaza B Blok- Kat: 1/10 Yumurtacı Abdi Bey Cad. Dikyol Sk. No :2 | 34732 Kadıköy - ISTANBUL